Detta är för dig Danne ;)

O bara för det har jag ingen aning om vad jag ska skriva :O

Men iaf då.. Fredagen blev som så att jag skulle pluggat hela dagen för att inte ha så mkt att göra under helgen, vilket jag inte gjort iaf.. Men ändå. Blev ytterst lite för timmarna bara sprang iväg :O
Åkte hem till Maj o förade lite, Olly Martin, Calle o Linn var också där. Blev lite smålulliga o begav oss senare till Lobby för att skaka rumpa, And we did. Hade sjukt jävla kul. Linn och jag hittade även en vän inne på toan, ingen mindre än Svampbob 4kant ;)
Mötte upp Jens o Danne efter det. Härliga grabbar det där, men jag måste tillägga att jag tycker Danne är liiiiite elak som ger för små filtar. Antingen fryser man om fötterna eller om armarna. Inte mys.
Sist orsakade han även en bula i mitt fejs :O O ja, Danne. Jag skyller ALLT på dig. Hade du inte startat den där mokajongen hade jag inte blivit rädd o jag hade med andra ord inte slagit i skallen ;)
Lördag var meningen att det skulle bli hemmaspa med Linn men jag var för trött o hon ville in till stan. Blev därför inte av. Jag stannade istället i sängen hela dagen. Grymt skönt men man känner sig fan värdelös av att vara sängliggande en hel dag. Usch o fy.
Idag vart det att fira min lilla tjej som fyller hela 2 år på onsdag. Hon har blivit såå stor :) Annars har jag faktiskt inte gjort någon nytta idag heller. Fy så helgen slutade.
Men kommande vecka blire fullt upp.
Imorgon. MASSA plugg o köpa nya skor.
Tisdag. MASSA plugg o jobba.
Onsdag. MASSA plugg, jobba o packa.
Torsdag- Måndag. GÖTEBORG =D O jag ska ha KUUUUL o sova bort veckan efter där när jag kommer hem. Bort från allt här hemma o bara va :D Kramas massa med GulleLovisa ska jag också göra, såklart :)

Näh, men nu ere sängen som kallar. Jag är fortfarande sjukt trött.

Tjingeling :D


Bilder kommer sen, men här är iaf vi bruuudar ;D


Så snygga vi ÄR :D


Kommentarer
Postat av: SimpleBoy

SoPHie man kan inte få allt här i världen ;)

Å ja vi är faktiskt väldigt härliga grabbar :D

2010-12-11 @ 13:29:57
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0