Inte okej

Nyss gjort klart ett av proven och går in på infokomp för att se om jag fått några meddelanden där, pluggar på två skolor. Har där fått ett meddelande om min senaste uppgift, som är på FYRA dataskrivna sidor, där läraren skriver att jag måste skriva om en annan religion och måste be mig GÖRA OM ALLT! NO WAY! Vet hon inte hur mkt tid jag la ner på det förra eller? Hela veckan gick åt till att plugga o nu ska jag göra om det? Tror hon inte att jag har nåt annat för mig eller? O sen säger hon att det står att jag måste ta en trejde religion. Då undrar jag VART. För nu har jag kollat överallt o det står minsann ingenstans. Nu har jag ingen som helst lust att plugga genom den skolan nästa år, nä usch o fy. Har inte fått bra syn på dom alls. Men kan väl inte göra annat än att hålla tummarna för att dom är bättre när man väl är där än dom är när det har med distans att göra.
Nääe, usch. Detta gjorde mig faktiskt inte på speciellt bra humör. Får hoppas engelska provet gick bra iaf, vilket jag tror men man kan ju aldrig vara säker :)

Nu när jag har avreagerat mig lite så hade jag faktiskt tänkt gå o byta om o greja för att sedan åka o handla julklappar med min bror.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0