Min vanliga tur

Jag och min vanliga tur. Igår började jag bråka med en människa som stod mig väldigt nära. Det gör ont och jag tycker det är fruktansvärt tråkigt. Hur länge hann vi ha det bra? 2 månader, om ens det? Det suger.
Du fick mig att må bra.
Men nog om det. Känner inte att jag tänker gräva ner mig i det faktiskt. Shit happends och det finns mycket annat jag måste fokusera på just nu.

Mötte upp Majsen idag för att träna. Tog oss till Hornstull för dom hade 5 passet. Går till tjejernas omklädningsrum. Men vad står inte där om inte två grabbar? Blev helt paff o kollar på Maj. Undrade vad fan dom gjorde där, tills vi kollar på dörren och ser att dom ÄNDRAT. Det var nu vi som var helt vilse.
Var bara liiiiite pinsamt. Tjejernas hade dom flyttat längst ner i källaren? Huh? Vad ska vi göra där nere :O
Passet var helt okej. Dock var det lite svårt att hänga med. Men det fick gå ändå :)

Nu sitter jag hemma och har precis ätit. Ska kankse plugga lite nu..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0