Onsdag!

Förvirrningen o osäkerheten sitter fortfarande kvar. Inte lika hårt längre dock, vilket är skönt.
Meen iaf.
I måndags fyllde jag år då da :D Hela 20 år ;) Hade över dom närmaste i lördags o hade lite mys :) Vart rätt lyckat ändå =) Slutade inte lika lyckat dock, men det löste sig. Så nu är allt bra igen. Tror jag!?
Känns lite som att du är påväg bort. Vet inte om så faktiskt är fallet eller om det är min noja som får mig att känna så? Jag blir tokig på alla dessa förvirrade känslor. Vart har jag dig? Jag hoppas nojan bara är noja o inget mer.

Men över till nåt annat.. Igår fick jag veta att kursen jag sökt inte kommer komma igång, hela mitt humör sjönk o jag ville bara krypa ner under täcket o stanna där. Jag var verkligen inställd på att börja plugga, jag såg för en gångs skull fram emot att sätta mig i skolbänken, vilket aldrig hänt förr.. Ska på möte när jag kommer hem igen o söka nåt annat o hoppas jag kommer in på det iaf.. Måste ha nåt. O det SKA GÅ!!

Det bästa på länge då.. MAJ SKA MED TILL ÖLAND!! Fasen va skönt det var när smset kom om att hon fick ledigt.. Det är hennes år.. Varannat år är hon med o förra hade jag en annan prick med mig. Så nu är det Majs år helt enkelt.. Vi åker imorgon. Ska bli skönt o komma bort. Bara få vara.. Koppla bort allt här hemma. Stänga av allt. Underbart.

Nej, nu måste jag börja packa o städa huset. :)

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0