Sjuk!

Roligt.. Har gått o blivit sjuk, igen. Var inte allt för länge sen jag hade värsta dunder förkylningen o nu ligger man här med troligtvis halsfluss! Lagom roligt. Ska ta mig till farbror doktorn imorgon o hoppas han ger mig nåt så jag blir frisk fort. Känns inge vidare bra att ligga inne när solen skiner där ute o alla andra ligger på stranden. Jag vill ju också!!
Det är inte ofta jag är nöjd med att bo i källaren men fy fasen vad skönt det är nu. Såfort man känner värmen i trappan får jag lite panik, då vet jag att bakterierna börjar gotta sig o sen går det fort så kan jag knappt prata!
Var med mamma o handlade igår, inget smart drag, verkligen inte. Höll på o falla ihop. Det var så varm, halsen var väldigt svullen o jag hade dessutom legat ute i solen hela förmiddagen. Inte smart. Men sen, alla som känner mig vet ju att jag inte är smartast alla gånger ;)

Men iaf. Sen jag skrev sist har det inte hänt så jättemycket, har träffat mina fina vänner o även vart på inflyttingsfest då en gamal klasskompis flyttat till eget. Dom bor otroligt mysigt o nu vill jag flytta hemifrån ännu mera :)
Har även vart o träffat finaste M :)

Angående skola o jobb har det inte gått framåt.. När jag var på första mötet sa dom att jag skulle få besked senast veckan innan midsommar, men inget brev kom så måndagen efter ringer jag o får då veta att brevet ska komma under veckan.. Tror ni det kommer?
Nej, självklart inte. Måndagen efter ringer jag åter igen. Då går det inte att komma fram. Blev irriterad men gav inte upp, ringde o ringde men telefonrösten sa samma sak hela tiden.. Ringde då kunskapscentrum nordost för o höra om dom visste något. O vad säger dom inte då då. Jo, dom jävlarna har gått på semester o är inte tillbaka förns 2 augusti. Roligt.. O skolan börjar 16.. Är inte ens säker på att jag kommer in så bara det gör mig förbannad.
Har jag tur får jag jobbet ändå, har pratat med henne så hon vet hur det ligger till.. Det var ingen bråska om besked än, så bara att hoppas allt löser sig. Annars vet jag inte vad jag gör.. Går o gräver ner mig någonstans!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Gräv inte ner dig finaste människa! Oavsett skola eller ej så kommer saker och ting lösa sig!

Om det går så illa kan du söka till Komvux och gå några kurser i taget för att bli det du vill. Bara kolla vilken behörighet du behöver. :)

2010-07-12 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0