:)

Gårdagen som jag hade tänkt spendera hemma pga min huvudvärk blev inte riktigt så.. Skulle just starta film när jag får ett samtal av finaste Maj som tycker jag borde komma till Humlan.. O visst kom jag :D
Blev att gå o käka pizza o dricka vin när jag kom fram, fyllekäk för dom andra, middag nr 2 för mig ;)
Drog sen vidare till Thedoras för att få veta att dom stänger kl 1 och att sista beställningen redan vart.. Så vi åker vidare till gamla stan, får varsin cider o blir sittandes o pratar massa skit :)
Efter en stund där blir det vidare till yttligare ett ställe, Victorias.. Det besöket blev inte visdare långvarigt då allt gick åt pipan.. Inga detaljer för er ;)
Kvällen slutade iaf med att jag o Maj blir sittandes på busshållsplatsen i Ropsten o väntar på bussen i 40 min för att sedan kämpa oss hem för o slockna i sängen.
Bara för att tillägga, 0 kr lades på hela kvällen. höhö ;)

Såå, idag.. Vaknar upp hos Maj o mår inte på topp.. Men måste ta mig hem o städa o fixa innan morsan kommer hem.. Så jag släpade mig upp o åkte hem.. Väl hemma var solen o värmde så la mig i solstolen 45 min, höll på o somna så tyckte det var lika bra att gå in, vill inte bränna mig igen.. Städade o fixade lite inne o vart klar lagom tills resten av familjen kom hem..
Blev mat sen kom Anton förbi, alltid lika trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0