"/

Att kommentera utan att stå för vem man är råkar jag tyckar är väldigt fegt.. Har du nåt att säga så varsegod, men stå för vem du är annars kan du lika gärna vara tyst! :)
Personen i fråga påstår att jag är en velare.. O ja, det är jag.. Jag är inte säker i precis allt jag gör, jag är ofta osäker.. Saker o ting börjar ordna upp sig o säkerheten växer.. Men det är inte något jag tänker sitta här o skriva om, vet som sagt inte vem du är o ska inte behöva förklara mig. Vet inte ens om jag känner dig, om jag ens har en aning om vem du är?


Igår vart en slappdag. Städade o kollade lite jobb.. Finns dock inte mycket, det mesta drar igång i samma veva som plugget.. Vilket är surt..
Låg sen ute i solen ett tag, vart att laga mat efter det..
Började även känna att förkylningen var påväg, kändes alldeles tjockt i näsan o halsen var inte heller på topp.
Vart glass på kvällen för att svalka halsen..

Imorse när jag vaknade, fy satan vad jag inte mådde bra. Somnade om o det kändes lite bättre sen.. Snuvan har tillkommit men halsen känns lite bättre.. Hoppas det är en snabb förkylning denna gång.. Är ändå 6 gången för i år.. Börjar bli lite mycket nu.. Meen, inte mycket o göra åt saken..


Du lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Schysst :). Får man smaka på maten? :).

2010-06-05 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0