()

Blev att färga håret i onsdags, otroligt skönt då min utväxt inte var vidare snygg längre.. Nu är det brunt o fint :)
Torsdagen spenderades med att träna städa o ligga i solen, såklart :) Somnade till lite men vaknar av att min bror kommer hem o var bara allmänt jobbig. Så jag blev sur.. Inte okej o väckas sådär.
På fredagen vart det jobb, från 5. Blev sen att jag sov kvar då dom ville att jag skulle komma tillbaka på morgonen. slutade vid 12 o möter upp Pills för att börja fixa inför kvällen.. Skulle träffa Micke o Otto o fara vidare mot Tyresö. Kvällen börjar hur bra som helst. Sen vart allt skit. Kom hem halv 8 o kunde inte sova.. Maj ringde o drog ut mig till stan, var behövligt.
Du är underbar Maj o jag vet inte hur jag skulle klara av allt utan dig!
Idag har ingenting funkat, allt känns bara skit o jag vill krypa ner under täcket o bara försvinna.
Ska iaf o träffa en ny familj senare, får se hur det går.. 3 flickor. Skulle inte vara helt fel om det gick vägen. :)

Nu ska jag gå o göra mig i ordning :)

Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0