Helgen

Måste nog vart den tråkigaste helgen på länge.. Förkyld o helt död i kroppen, ingen hit direkt..
Fredagen blev hemma o ta det lugnt med hopp om att jag skulle bli bättre.. Men icke.. Vaknade upp o hade samma känsla jag får när jag känner att jag druckigt för mycket, inte vidare alls.. Mådde illa på förmiddan sen gick det över till magvärk, men hellre det. Faktiskt! Mot kvällen började jag känna mig bättre o hoppet om att de skulle försvinna steg verkligen. Men nej då, när jag skulle gå o sussa kudden slog det tillbaka.. Hade över gått till höger sida. Kul! Så blir hemma idag med. Måste verkligen bli frisk nu, ska o jobba med Bellsan som har vattkoppor... Kan ju inte smitta henne med förkylning med "/  Men men. bara hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0