Jag är dålig, jag vet! ;)

Uppdaterningen är det ingen riktig pli på. Men det råkar vara så just nu, det händer för mycket annat, sånt jag inte gärna gör offentligt. Lika bra o låta bloggen vara då :)

Angående familjen i måndags gick det jättebra, hur goa ungar som helst. Fick även veta idag att dom är intresserade om det funkar med mitt skolschema, så det ska kollas upp. Känner att det kommer bli bra nu, det ska bli bra, jag vet det!
Efter jag vart där blev det att möta upp min bror för att prata massa, blev även en glass på donken. Smaskens ;)
Tisdag blev som så att jag mötte upp Maj i stan o strosade omkring där tills hon skulle jobba o jag fara vidare till Micke. Blev att jag valde film, vilket inte alltid resulterar i att den blir bra. Men läskig, eller mer obehaglig kanske, var den iaf.
En ursäkt för att ligga nära ;) Höhö :)
Vaknar på onsdagen av att han smäller i dörrar o verkar göra allt för att jag ska vakna. Inte snällt :O Men när han gått somnade jag om. HA! :D
Blev en snabbis till Roslags näsby o sen vidare till Värmdö, inte Lidingö som jag alltid trott ;) , för att träffa fina Natalie :) Åååå gud va söta kattungarna var. Funderade starkt på att lägga en i väskan när vi gick, men det får bli nästa gång ;) Var där en stund, åt lite o pratade med hennes bror. Sen bar det av in mot stan igen. Massa massa prat. Att det alltid finns saker o säga, jag förstår inte. Samtalsämnena tar aldrig slut :P
Sen vart det hem för att senare hamna i ett väldigt långt samtal med finaste Maj :)
Det är helt otroligt vad du är fin min vän :)
Idag har dagen dock inte alls vart så kul, började i vilket fall som helst inge bra. Vaknar o är hungrig, men inte fanns det något att äta inte, för det hade min bror ätit upp! Skällde lite på honom, sen gick jag sur som ett bi o handlar, men inte blev det bättre då inte, för allt jag skulle ha fanns inte så fick knata vidare till nästa affär. Väl hemma känns allt lite bättre. Sen kommer verkligheten över mig o jag kommer på att jag måste till Arninge för att handla till pappa, jag var lite busig o åt upp hans godis för ett tag sen, vilket han inte uppskattade.. Så drar med mig min andra bror o åker dit. :)
Blev att tigga skjuts av mammsen hem, härligt att slippa ta bussen. Tror inte riktigt SL fattat det där med AC. Dom grillar oss resenärer!!!
Men, senare vart det iaf att packa, ångest på det då jag inte har nån vidare lust att åka. Men nu får det bli såhär. Har ju lite att se fram emot nästa vecka iaf :)

Nä, nu ska jag starta en film o sen sova..
Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0