Måndag!

Klockan ringde 6.00. Var inte vidare sugen på o gå upp.. Kändes som jag precis somnat.. Men jag kämpade mig upp o in i duschen.. Piggnade till en aning, vart frukost på det, sen bar det av mot bussen..
Väl framme får jag veta att även Madde ska vara hemma, gör mig egentligen ingenting, men ett sms om det är väl inte för mycket begärt? Säger dom att jag bara ska ha Bellsan, då förväntar jag mig det o tvärt om.. Blir det förändringar, ja, då hör man av sig.. Svårare än så är det inte..
Men iaf.. Det gick bra. Bellsan sov nästan hela dagen, feber o vattkoppor hade hon stackarn.. Vart masas film för mig o Madde, sen somnar även hon.. Sötungar.
Pappa kom o hämtade mig så jag fick köra.. Känner att det finns en del jag måste träna på, har gått över till att inte känna mig lika säker längre.. Riktigt jobbigt faktiskt.. 

Väl hemma blev det ett sanbbt samtal till Maj, sen mat.. Efter maten blev det att betala boten, så nu är det klart. SKÖNT! :D

Ska ta det lugnt ikväll, sova tidigt. Upp tidigt imorgon igen då jag ska tillbaka till Bellsan o Madde. Sen blir det att åka till finaste Micke :) spenderar även natten där, mys :)

Nää, nu ska jag nog starta en film o sen knoppa..

Sov gott allihopa, det tänker jag göra :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0