Onsdag!

Gick upp, lite väl sent.. Fixade lite hemma, disk o tvätt o så.. Sen vart det en tripp till centrum för o sätta in pengarna på kortet så jag kan betala den nedrans boten. På hemvägen blev det att knata förbi lidl o handla lite..
Fina underbara Mia följde min tur på telefon. O jag saknar henne faktiskt, men snart kommer hon hem igen.. Då e hon min ;)

Nu sitter jag o väntar på att det ska bli tid att knata till bussen, ska till mina tjejor o jobba idag :)
Behövliga pengar, japp.. Skönt egentligen, inte varje dag man får pengar för att se på tv. Vilket jag i stort sett kommer göra ikväll då tjejerna går o lägger sig strax efter jag kommer..





En glad Maj i måndags :)


Jag o någon engelskturist? som ville veta vad man skulle göra när man var i Stockholm, jag o Maj gjorde vad vi kunde för att förklara ;)


HATTEN :D



Maj har en massa bilder hon med från gångerna vi vart ute.. Ska fixa dom så ska ni få se iaf en del av dom :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0