Todeloo

O jag som trodde tjejerna skulle somna tidigt, tji fick jag, Bellsan somnade vid 7, o Madde som ska sova mellan 8, halv 9.. Hon somnade inte förns halv 11.. Hon var helt omöjlig.. Väldigt lugn hela kvällen o förmodligen väldigt trött.. Men hon ville verkligen inte sova.. Fick "hota" med att jag stände av filmen om hon inte la sig ner i fotöljen o efter en stund så sov hon.. Väldigt skönt.. Hade inte kännts bra om hon var vaken när Mikael o Therese kom hem.
Hade tur med bussen iaf, den kom nästan samtidigt som jag, var nästan säker på att jag skulle missa den för det brukar jag ha tiren o göra..


Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om allt, hur jag ska ställa mig till det. Var vi inte vänner? Betydde det såhär lite för dig?
Att du säger att du lyssnar när du avbryter hela tiden, det går inte ihop.. Det funkar inte.. Hur kan du lyssna när du inte låter mig prata klart? Det går inte ihop!! Jag fattar inte.. Känns som jag bara ger o ger men inte får nåt tillbaka? Sån vänskap är jag inte ute efter.. Det handlar om att ge o ta.. O du bara tar tar o tar.. Känns så, o speciellt nu.. När jag sagt vad jag tyckte tog du avstånd? Är det vad du kallar äkta vänskap, för det är vad du påstått att vi har... Som det är nu, vad är det då för vänskap vi har?
Du har ändå vart en av dom som står mig otroligt nära o nu för att jag sa vad jag tyckte, då vänder du ryggen till?
Jag vet att det är mycket som tynger dig, o jag har försökt ha överseende med det, men hur mycket ska jag behöva ta? Vänskapen går ut lite på att man ska kunna prata med varandra, inte att en ska prata o den andra alltid ska lyssna.. Jag orkar inte det..
Du mår inte bra, jag vet.. Men vem säger att allt är bra med alla andra för det?
Jag blir tokig på det här..
Har iaf bestämt mig för att bollen ligger hos dig nu.. Jag ger upp, tänker inte längre kämpa för något när jag inte får nåt tillbaka...
Nu är det helt upp till dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, jag vill minnas att det var likadant för den du skrivit om här uppe fler gånger och då har det tydligen varit helt ok. När du ringt den här personen och bara babblat och babblat och inte ens frågat hur den här personen mår och sen en till sak, du är den största jävla velaren jag NÅGONSIN hört talas om.



Och nej, det här är inte personen texten handlar om, det kan du lita på! :)

2010-06-04 @ 01:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0