Veckan som gått!

Tisdagen blev inte som tänkt, var o jobbade, hade dock ingen energi så bestämde med Micke att vi skulle ta det på ondag istället.. Blev hem o sega efter jobbet o sova tidigt..
Onsdagen började med att jobba med mina tjejer.. Sen fara vidare till Märsta :) Vart film o massa mys :)
Tordag bestod även av jobb, dock bara med Bellsan. Tror inte jag gjorde nåt efter det?
Fredag var jobb det med, sen hem o sega framför tvn, så fruktansvärt trött..
Lördag vart som så att jag tog mig in til stan o mötte upp Pills för lite shopping, köpte bla nya skot, SKIT FINA :D Dock är dom inte så sköna o gå i. Ont ont :( Men ska man vara fin får man lida pin :) Efter några timmars shopping bar det av hem till Pills för mat o massa mys. Kort o lite dricka. Sen kom även Annelie o strax efter det Jonte.. Vart inte kvar så länge efter det. Annelie o jag besämde oss för att dra vidare, Pills o Jonte var tråkiga o stannade hemma :O
Blev att åka till K2, ett ställe jag aldrig mer kommer gå till. FY FAN!! Dont like!!!
Fick nog vid 2 o tänkte fara hemåt o stupa i säng. Men nej nej, Maj tyckte jag skulle möta upp henne o Lina så så fick det bli :) Vart en tripp till Donken sen åkte jag o Maj med några snubbar på efterfest, i Rönninge, bortanför Tumba, mitt ute i ingenstans. LANDET!! Haha :) Men kul hade vi, men fasen vad jag var trött.. Var nog inte så vidare rolig när småtimmarna närmade sig.. Somnade till o vaknade efter några minuter, ville då ta mig hem, men nej. Det orkade inte Maj, lite mycket dricka där kanske ;) Efter 2 timmar o mycket tjat får jag upp henne o vi bär av till bussen. Skönt, äntligen på väg hem :)
Solen hade vi med oss i början av resan men när vi väl börjar närma oss stan regnar det :O Vafan?!
Stod o väntade på bussen i regnet o fasar för när jag måste gå 10 min i spöregnet för att komma hem.. Men hur tur hade inte jag? ;) Jo, för det slutade regna o solen tittade fram. Höll dock på o förgöras av mördarskorna. Oooooon i mina tår! Men som sagt, dom är fina så det är de värt :)
Sen jag kom hem har jag i princip bara legat i soffan o somnat o vaknat titt som tätt.. Hoppas bara jag somnar i tid ikväll då jag ska på arbetsintervju imorgon ;) Barnpassning på Hmfrid. JAG VILL HA DET :D Bara hoppas det kommer funka med plugget. Hoppas Hoppas :)
Efter är det tänkt att jag ska jobba.. Pengar :)

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0