-

Folk frågar hur jag mår, bra svarar jag oftast då...
När senast menade jag det, när senast mådde jag bra, när var jag lycklig på riktigt?
Jag vet inte!
Jag har låtit mig brytas ner av andra så länge att jag inte vet vad riktig lycka är längre, jag kommer inte igåg hur det känns. Jag trodde jag skulle bli lycklig tillsammans med dig men allt du givit mig är bara mer smärta. Jag förstår inte hur vissa människor är skapta, hur är du skapt. Hur kan du leva med dig själv efter allt du gjort och faktiskt fortfarande gör.. Du har fört mig bakom ljuset i nästan 1 ½ år nu o du fortsätter. Du fattar inte vilken skada du bidrar med. Du utger dig för att vara underbar, en på miljonen, men bakom fasaden är du inte så bra som du tror. jag förstår inte hur du kan och kommer förmodligen aldrig heller att göra.
Jag vaknar varje morgon med en hemsk känsla i magen, allt på grund av dig. Men du fattar inte, så svårt kan det faktiskt inte vara, du måste känna på dig att allt inte är som det ska.
Du säger att det vi har är äkta, men hur äkta är det när du inte bryr dig, skiter i allt som inte har med bara dig att göra? Är du så osäker i dig själv att du måste göra såhär?
Jag vet varken ut eller in längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0