"/


Det är en vecka sen idag. Vet inte riktigt om det känns bra eller inte.
Känner mig helt splittrad, samtidigt som det känns okej såhär är det jobbigt, jag tycker fortfarande om dig...
 

 

Men iaf. Igår var jag som sagt o jobade med Madde o Bellis, blev att sova där. Somnade inte fören kl 2 o kl 5 vaknar bellis o vill ha välling, vaknade o mådde piss för jag var så trött. vid 6 somnar hon om i 2 timmar. sen vart det full rulle, Madde var redan vaken så det  blev till att kolla barnkanalen och äta frukost. Sen massa mys o lek. Vid 12 kom föräldrarna hem o pappa kom o hämtade mig så jag fick ut o göra vägarna lite osäkra. Tycker faktiskt jag börjar bli bra på de där med att köra bil nu. Måste bara sätta igång med teorin.
Väl hemma gjorde jag o pappsen vofflor, GOTT :D

Sen har jag i stort sett suttit här, har vart för trött för att göra nåt annat. Somnade även en stund i min sköna soffa =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0