=)

Kvällen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Maj hörde av sig efter en vecka utomlands o frågade om jag ville med ut på en prommenix så hon kunde få en upptatering om vad som hänt under veckan. O det tackar man ju inte nej till =) Så jag gick o mötte henne, blev en snabbis förbi ica sen bosatte vi oss i hennes kök. Att det kan vara så skönt att prata ut, o just med henne då hon under många år var den som stod mig närmast. Känns som vi är på god väg att hitta tillbaka, enfast det inte kommer bli som det en gång var.



Men, de va de.. Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli lagom mycket för att gå till bussen som tar mig till centrum där min fina Natta väntar på mig =)
Blir inget åka runt o söka jobb då hennes busskort har gått ut, så det får bli jobbsökande i centrum istället. Enfast jag är lite skeptiskt till just Täby centrum, men vafan, de får gå =)



Du är söt min vän =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0