Tråååk

Nu sitter jag här igen o har absolut inget vettigt att säga. MEN, vad gör det? Ingen som tvingar dig att läsa ;)

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Skulle träffat Linn men blev som vanligt när vi bestämt nåt, det rinner ut i sanden. Tråkigt men sant.
Har iställer kollat avsnitten från halv 8 hos mig som jag missat, datorn är otroligt bra ibland.

Igår var jag som sagt på restaurang, hade höga förväntningar då min farfar sa att maten var god. Kändes dock lite knas att sitta där o äta då det för mig är ett uteställe, gamla Toxic!
Men, över till maten, den var INTE god, det var pulvermos, ingen hit. Har blivit bortskämd med Ansans hemmagjorda, godare mos finns verkligen inte. Men iaf, pulvermos på restaurang känns inte riktigt bra, sen va såsen inge god heller. O baconen bestod nästan enbart av fett, såg iaf så ut. Köttet var väl de som var gott.. Åt plankstek o usch vad jag vart besviken.

Jag tror det är nåt fel på mig, jag rasar i vikt, jag har ingen matlust, jag blir yr o det känns som jag ska svimma.. Börjar bli riktigt orolig nu.
Kan vara att jag inte mår bra psykiskt men allt borde inte komma för det. Funderar på o gå o kolla upp det..

Det var väl det! =)

Tjingeling !



Varannan dag hör jag av dig, alltid blir jag lika glad när det är du men samtidigt blir det otroligt jobbigt.
Jag älskar dig o vet inte hur jag ska ta mig ur de här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0