I will not let you go!

Jag tror inte jag sagt så mycket om det här.
Men det finns en tjej. Hon är helt underbar på precis alla sätt.
Vi har, tråkigt nog, inte haft kontakt på väldigt länge. Men jag tror vi båda kände att nu är det faktiskt dags, 2 år utan nästan ett ljud från någon av oss. Vi bestämde att vi skulle ses och det var som om dom där 2 åren inte funnits.
Vi har dock inte hunnits ses så mycket då vi båda har saker på varsina håll, men vi pratar varje dag. Äre nåt så är det henne jag vänder mig till, det har blivit en självklarhet. Från att inte prata alls, till att helt plötsliogt prata om allt. Du är äkta vänskap stumpan. O jag kommer inte låta dig gå igen.
Aldrig.

Linn Degling, Nu är du fast med mig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0