Måndag!

Blev möte imorse, gick skeeta bra. Nu är skolan sökt o aven ännu en kurs med start på måndag, nästa då vill säga ;)
Mötte upp Pills efter det o for sen vidare hem till Linn. Som jag inte träffat på evigheter. Underbart att se hennes söta lilla fejs efter all den tiden :)
Snackade massa skit o begav oss sedan till systemet då vi bestämt oss för att dra till Berns som har nå grejs idag. Skyndade till Pills o bytte om o nu är vi hos Linn igen. Förar o fixar oss lite. Snart bär det av.
Känner hur alkoholen börjar göra sitt nu. Mår lite lagom bra trots min inte så roliga mensvärk.
Ikväll SKA jag ha kul. Inge magont ska förstöra det. Inte en chans.

Du har snurrat runt idag. Inte bra. Du ska bort o det ska jag nu se till.. Bye bye DU!

Nu ska jag ha kul..


Linn hälsar med ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0