Om allt bara kunde vara som förut!

Jag har tänkt ganska mycket. Du är en stor anledning till det. Dock kan jag inte skriva ut allt här, enfast jag gärna skulle vilja göra det. Men det skulle se fel ut i vissas ögon och jag orkar inte med massa missförstånd. Är så mycket som spelar in så det skulle nog bli ett och annat. Har som sagt inte lust att tala om för alla vad det är som har hänt och på ett sätt fortfarnade händer. Finns gränser för vad vissa människor ska veta o inte ;)
Men hur som. Jag saknar dig nåt så fruktansvärt mycket, vissa dagar är jobbigare än andra. Jag vet inte om jag försöker ersätta din plats med en annan för att den andra faktiskt skulle kunna betyda nåt eller om det bara är som en tröst för att du inte längre finns där? Jag är förvirrad. Från att inte ha pratat med dig på ett tag så börjades det, inte mycket, men vi hördes. Den andra, vem är det? Du bubblade upp igen och allt som var då. Jag slits i min egen förvirrning. Detta är dock inget jag kommer ta med dig, någonsin. Men jag måste få det ur mig. Jag måste. Enfast det inte är det bästa att nämna det i en blogg alla kan läsa. Inga namn står iofs med o dom utomstående kommer inte att förstå. Aja, skit samma. Detaljer kommer i vilket fall inte att komma upp. Små ytliga texter om det kan dock återkomma då detta är något som snurrar en del i min skalla för tillfället. Men jaa. Nog om det.

Var i måndags till min skrutt. Åkte med henne o Thomas till IKEA och handlade lite. Lunchade även där. Köttbullar <3 Mumma :D
Åkte hem o lekte lite. Gotjej hon är. O pratar non-stop gör hon med. Hon har blivit så stor. Om en månad är hon hela 2 år. Tiden går för fort o jag känner att jag har missat så mycket av hennes uppväxt. När jag äntligen får den kusin jag så länge väntat efter ser jag henne knappt. Det är lite sorgligt. Jag måste bättra på det. Jag vill inte missa mer. Jag vill kunna, när hon är äldre kunna tänka tillbaka på hur det var när hon var liten. Men hur ska jag kunna göra det om jag aldrig träffar henne? Usch, ångest på det. Jag SKA bättra mig.


Gammal bild.



Vart iaf massa bus o lek när jag var där. Det var lycka på hög nivå o allt annat var bortblåst. All min fokus var på henne. Ingenting annat fanns. Det var bara min lilla underbara prinsessa. Blev att äta middag där. Hon tyckte nog att jag satt förlänge för hon kom över till mig, ställer sig på tå o ser att min tallrik är tom. Hon tycker då att jag är klar o tycker jag ska komma o leka igen. Man kan inte neka henne så självklart följde jag med :) Blev massa bus igen. Sen var det dags att åka. O jag fick ont i hjärtat när jag berättade det o man verkligen märker hur besviken on blev. Usch. Det var verkligen hemskt. Hon ville inte att jag skulle åka :( Men jag var tvungen o när jag skulle ner för trappen kom hon springandes med armarna i luften o gav mig världens kram. Min lilla tjej, min fina lilla :)
Åh, nu saknar man ju henne inte lite. Men har jag tur så får jag ha henne när Thomas och Åsa ska på julbord om ca 2veckor. Lutar åt att det blir så :)

I tisdags var jag o jobbade, gjorde inte mycket på förmiddagen. Pluggade lite.
Igår var jag o tränade med min bror och ringde massa samtal. Sen vart det jobbet igen o ett lååångt samtal med finaste Maj när jag slutade o ännu några timmar. Men vi har inte setts o knappt pratat på ett tag så vi hade en del att ta igen. Skulle träffats en stund på fredag men nu visar det sig att jag tydligen ska jobba då, men snart måste jag täffa henne. Måste få prata av mig ännu mera.
Var meningen att jag skulle åkt och tränat idag men har ont i ryggen så tar det imorgon istället. Blev plugga lite idag o om någon timme ska jag iväg o hämta mina tjejer på dagis o ha hand om dom tills Therese kommer hem¨. Mysigt :) Ska även ha dom imorgon som det ser ut nu, lördag med och kanske söndag. Blir en del pengar så inte fasen tackar man nej ;) O sen är det ju bara ett plus att få vara med mina tjejer. Mysmys :)


  
Mina underbara fina :)



Nu ska jag nog inte sitta här med, har faktiskt en del plugg att ta igen med fortfarande..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Evah

Svar:



Okej det var ju bra att du inte haft sådana problem med din längd :)

Men förstår att det varit jobbigt med killarna. JAg håller verkligen med dig, längden har ingen betydelse :) Men det finns ju lixom "regler" inom samhället, att killen "ska" vara längre tyvärr. Därför var jag nyfiken hur tjejer som är långa mår och anser om det :)

2010-11-13 @ 23:17:09
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0