-.-

Detta ska egentligen inte hamna i bloggen, men jag mår inte bra o behöver få det ur mig!



Idag är ingen bra dag. Tyckte jag mådde dåligt igår när jag vaknade, men det var ingenting mot vad jag kände imorse.. Allt är skit o jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skolan orkar jag inte med längre, vet att jag måste fortsätta, vilket jag också ska. Men jag har verkligen ingen lust alls. Allt känns bara skit o jag är trött på det. Jag vill bara komma bort från allt, komma bort härifrån. Börja om på noll!
För inte alls länge sen var allt bra, jag var för en gångs skull lycklig, jag trodde det skulle hålla i sig. Men det gjorde det tydligen inte. Allt slog till som ett slag i magen. Usch, det här är hemskt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill bara bort bort bort.
Jag försöker tänka possitivt, men det går inte. Jag kan inte, hur mycket jag än försöker så ser jag inte det positiva i någonting.
Ena sekunden kommer en glad tanke, jag försöker hålla fast vid den men ändå tänker jag vidare och det förändras till nåt dåligt. Jag är trött på det här nu. Varför måste allt vara så fruktansvärt komplicerat?
Nej, idag mår jag inte bra.

Hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0