Fredag

Var som sagt hos Jucke med Pills igår. Var fruktansvärt trött så tillslut fick han köra hem oss. Höll på o somna i hans säng vilket kanske inte hade vart så bra. Haha.
Väl hemma slocknade jag ganska fort. Var skönt att få krypa ner i min egen säng o bara falla in i drömmarnas värld. Vilket iofs inte var så kul. Vaknade mitt i natten o hadde ännu en gång haft en inte allt för kul dröm. Självklart var du inblandad. Måste vart för jag pratade med dig som det blev så. Men kan iaf nu börja blicka framåt. Du är borta o så är det. Enfast jag skulle vilja ha det på ett annat sätt så är det tyvärr såhär det är. Jag tycker fortfarande om dig, eller iaf den du var. Nu vet jag inte längre. Jag förstår mig inte på dig riktigt. Men som sagt, det är inget problem längre då vi inte pratar.

Idag har jag pluggat klart, nästan. Har en uppgift kvar. Ska be mamma om hjälp med den. Blir nog inte nu då vi måste packa o sen åka. Får bli när vi kommer hem sen istället. Uppgiften ska inte vara inte förens på måndag så det ska inte vara någon fara :)

Finns dock en sak till jag vill få ur mig.
Jag börjar bli mer och mer besviken på dig. Du säger en sak men håller det inte. Jag försöker, tillbaka får jag att vi ska ta det dagen efter. Menar du då att jag ska fortsätta jaga dig? Jag tänker inte göra det mera. Det är ändå du som lärt mig att man inte ska jaga. Så nu överlämnar jag detta till dig.
När jag ringde dig sist var det för att jag behövde prata med dig, jag behövde ditt stöd. Du kommer alltid med lösningar som gör det hela lättade. Denna gången puttade du mig åt sidan. Jag löste det på mitt sätt.
Jag hade verkligen behövt dig just nu. Men du valde att inte finnas där.


Nu ska jag gå o packa för denna helg lämnar jag Stockholm.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0