Jahaa, nu blev de så igen!

Jag o mina otroligt korkade val jag gör. Inga depp inlägg, det har jag lovat. Men detta ska inte vara ett sånt. Jag behöver bara få lite ur mig!

Har fått nån flipp att jag måte kolla fim innan jag somnar, har nu under några kvällar blivit som så att jag sett just kärleksfilmer, men lyckliga slut. Dom får alltid varandra. Vilket gör fruktansvärt ont i mig. Varför har man inte den turen själv? Varför faller man bara för dom som det sedan ändå visar sig att det inte funkar med?
Jag är i precis den sitsen nu o känslan är hemsk.
Igår föll tårarna. Smärtan tog över o du virrade runt i min skalle o vägrade försvinna. Jag saknar dig nåt så fruktansvärt. Från ingenstans försvann du och jag kan inte förstå varför. Du fortsatte ju prata med mig efter att jag gett dig en fruktansvärt bra anledning till att sluta! Men du gav mig hoppet tillbaka. Jag trodde det fortfarande fanns en chans men du var bara borta. Tänker inte gå in djupare här för detta är något inte alla behöver veta. Men ont, det gör det. Du har ju liksom inte lämnat mina tankar, men jag kämpar med det.

Idag ser det iaf ut som att det blir utgång med Pills, behöver få tankarna på annat o vad är då inte bättre än att gå tilll ett ställe där man inte hör sina egna tankar?
Ikväll ska jag ha kul! :D



Ja, bilden är gammal men jag hade ingen annan här. Funderar dock på lugg igen. Är inte säker. Vi får se. Lite söt med lugg är jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0