Lördag

Uäääk va pissigt jag mår. Nedrans alkohol. Var meningen att gårdagen skulle bli lugn men någonting hände o jag hamnade på Stureplan. Inte braaa..!
Dagen började iaf med att jag pluggade klart ena uppgiften, nu är det bara två kvar. Sen vart det in i duschen för att sedan möta upp Pills i stan. Vi gick till banken för jag ville ta ut lite pengar, men nehej. Det kunde dom visst inte hjälpa mig med så det fick gå ändå. Är dock heelt pank nu :(
Blev iaf att gå på bio, såg I rymden finns inga känslor. Väldigt mysig film :) Sprang till systemet efter det då vi trodde de stängde 7, men väl framme står det att dom stänger 8. Då blev vi lite sura. O bättre blev det ju inte direkt när min cider inte fanns :O Fick ta annan skit. :( Fast det gick bra ändå ;)
Åkte hem o bytte om sen över till Pills för att föra. Åkte till centralen efter det o mötte upp Coffe :D En kul prick det där o jag har faktiskt saknat den pricken :)



På väg in till Centralen för att möta Coffe :)



Men iaf. Blev att knata till stureplan där Maj väntade inne på Soup. Smet in lite smidigt sådär ;) Haha. Var iaf smockat med folk, lite för mycket folk.. Men lite kul hade jag iaf ;D
Mötte upp Alex när dom stängde, vi ville ju ha efterfest, men nehej. Någon sådan blev det inte. Vart lite putt då o ville åka hem så så blev det. Följde med Coffe till hans hotell sen vinkade jag o Maj av Alex o åkte hem till henne o sooov. Fruktansvärt skönt att lägga sig ner :)
Vaknade iaf imorse o åkte hem. Usch så jag såg ut. Majs guldiga ballerina, svarta strumpor med Kitty och silvriga stjärnor på. till leggings o klänning. Nemen tjena snygging med påsar under ögonen o halvt död! Haha. Var hemsk :P
Väl hemma hade jag tänkt att jag skulle plugga lite.. Men det gick verkligen inte. Hjärnan vill inte sammarbeta. Får göra allt imorgon istället. För senare hinner jag inte heller då det är jobb som står på schemat ikväll. Känns dock inge vidare då jag är helt slut. Men det får gå. Jag behöver verkligen pengarna o förhoppningsvis är barnen trötta o somnar. Jag vill ha en lugn kväll med bara massa tv. O dom har faktiskt massa bra kanaler (A)

Nä men nu ska jag väl kanske ta något att äta innen jobbet kallar.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0