Lördag

Tänkte börja med en glad nyhet, v.9 åker jag till DUBAI ;D Wihoo :D Helt otroligt o fruktansvärt kul, tror inte allt har sjunkit in riktigt, får komma iväg, lämna kalla Sverige, heelt gratis o som om det inte är nog, jag får 4 000kr. Inte varje dag detta sker. Dock kommer det vara men en av familjerna där jag är barnflicka o jag kommer få ha hand om barnen en del själv. Men vad tusan gör det? Tycker iaf det ska bli fruktansvärt najs :D

Över till gårdagen då. Vart ju som bekant att åka till Globen på Ladysnight. Var lite skeptisk. Men allt vände när det drog igång. Det var riktigt kul faktiskt, och jag tror att jag kanske vill dig nästa år igen. Beroende på vika artister som kommer vara där då såklart. Stämmningen var på top o musiken var riktigt bra. För att inte tala om hur heeet Brolle faktiskt ät. Ouf. Riktig heting det där! Mumma :D


Inte snyggaste bilden på mig men den bjuder jag på ändå :)


Idag har jag inte gjort mycket alls. Du har kommit upp i tankarna o det är lite jobbigt, men det går bättre o bättre att tänka bort dig nu. Visst finns vissa känslor kvar o skulle jag fortsatt prata med dig, träffat dig så som vi gjorde förr, då skulle allt nog komma tillbaka. Men nu är det som det är o jag fixar det ;)

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att jag måste göra klart provet. Vill inte göra det sista dagen. Ska sen höra med min bror om han ska vara hemma ikväll o om han vill ha filmkvällen vi pratade om att ha tidigare idag, om han inte skulle ut o röja.
Själv känner jag inte för att göra det då jag ju fortfarande har halsfluss, har som två golfbollar på halsen, syns inte lika mycket längre, vilket är väldigt skönt, men känner man märker man att som är där. Inte det sexigaste kanske ;) Blir iaf en lugn kväll idag så jag får bli frisk någon gång.

Nu ska jag sysselsätta mig med annat.

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0