Lördag!

Blev inge träna innan jag for till Märsta i torsdags, det orkade jag inte.. Inte för jag gjorde något annat nyttigt men så vart det iaf :) Fick sjuts till Väsby av min käre far då han o min mamma skulle vidare till farfar för att sen åka till Öland över helgen! Väl framme hos Micke vart det att kolla en del på en serie jag inte kommer ihåg vad den heter just nu. Men lite kul var den, satt o småfnissade lite granna :)
Fredagen började med att jag klev på en smockfull buss o fick stå hela vägen till stationen, nästan. Uppskattades inte. Var fruktansvärt trött då jag knappt sov något under natten. O det där behöver inte misstolkas, för han sov ;) Men iaf, på tåget fick jag sitta ner iaf vilket resulterade i att jag satt o små slumrade hela vägen in till stan, skulle på möte på jobbet. Lagom roligt att komma dit o svara på massa frågor när hjärnan ännu inte vaknat, men hon sa att hon fick reda på det hon ville iaf så något bra måste jag ju ha sagt :) På tunnelbanan hem somnade jag på riktigt o vaknar av att det guppade till så jag slog i huvudet, sen kunde jag inte somna om o började må illa. Usch o fy. Väl hemma åt jag lite sen somnade jag i soffan!! Skööönt :) Mötte upp Maj senare o åkte till systemet. Vart lite partaj på kvällen, började bra men slutade inte riktigt så. Ångest på hög nivå. Tror jag måste börja dra ner på det där med att dricka. Igår vart det för mycket o jag har nog förstört en hel del. Känns skit jobbit för jag var verkligen glad innan, men allt blev bara fel.
Att dricka alkohol när man är trött är nog inget jag siktar på att göra igen, allt slog verkligen slint i min skalle o konsekvenserna är inte kul, klumpen i magen skulle jag klara mig utan, ångesten är inte heller något jag tycker om!
Nesch, det blev inte så bra helt enkelt. Får köra på ett "bättre lycka nästa gång" för jag hoppas verkligen att det blir en nästa gång!

Nääe, nu klarar jag inte av att skriva om det mer, räcker nog sådär :)
Ikväll blir det iaf bio med mina bröder och Pontus, ska se Tusen gånger starkare. Håller tummarna för att den är bra.

Nu ska jag sova lite.

Tjaaa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0