Onsdag!

Veckan har hittills var väldigt ohändelserik. Har inte gjort mycket mer än jobbet. Vad iofs o hämtade mina saker hos Pills igår, men annars har det inte hänt så mycket.

Vaknade iaf idag av ett inte så kul samtal så efter jobbet idag har jag ett argt samtal att ringa. Vad det handlar om och vem, det kommer jag dock inte ta här. Lite personligt är det. Men ja, arg, det är bara förnamnet på vad jag är nu. Hade jag vetat var du befann dig just nu skulle jag åkt dit. Jag vill ta det öga mot öga med dig men jag vet att du inte kommer låta mig göra det. Så genom telefonen får det bli.
Svek efter svek. Jag är trött på det, fruktansvärt trött. Har alltid haft en förmåga att låta saker och ting vara, men inte denna gång. För dig lita dig jag på, jag litade på varje ord du sa. Usch, jag är så arg på dig, känner mig så fruktansvärt sviken.
Jag tänker inte gräva ner mig pga det här, för det har det visat sig att du inte är värd. Detta gjorde en del saker lite lättare. Enfast det självklar smärtar lite. Men, shit happends. Bara leva vidare. Du är inte värd mina tårar o ska därför inte få dom. USCH! Jag är så arg på dig. Fy fan. Men som sagt, du ska inte få det här nöjet. Aldrig.

Skulle åkt ut till Värmdö imorgon o träffat min fina vän Natalie, men det blev ändrade planer. Så som det ser ut nu är det personalmöte, träning, plugg, packa o doktorn som står på schemat imorgon. Vi får hitta en annan dag helt enkelt. Var fruktansvärt länge sen vi sågs nu. Måste bli ändring på det.

På fredag blir det att åka till hälsingland över helgen, ska försöka träna lite på dagen innan. Måste komma igång igen nu. Har inte blivit så bra nu på senaste efter jag vart sjuk, känns inge vidare. Måste bättra mig där. ska ju köra minst 2 gånger i veckan, har en del att ta igen.

Duschen kallar.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0