På väg hem.

Sitter intryckt imitten bak i bilen, men en bur i knät och två sovande människor breve mig. Musiken är igång, det är även min bror. Han sitter o sjunger på en låt, en annan spelas på radion. Lite skumt.
Vet inte riktigt vad som händer när jag kommer hem. Har fått sms om jobb men dom ville att jag skulle komma till 4, vilket jag inte hinner. Får se om jag behövs ändå. Skulle vara kul då jag saknar mina tjejer.
Dagen började iaf väldigt tidigt, hade helt glömt bort att klockan skulle ställas om så tror jag var uppe halv 9 imorse. Somnade ganska sent, såg först film, the back up plan, väldigt bra film. Sen kunde jag inte sova. Tankarna fladdrade omkring. Hatar såna kvällar, när man inte kan slappna av o bara få sova. Men till slut så gick det. Vart att åka till graven efter frukost, sen hem o fika o vidare till nästa grav. Jag har lite fobi för kyrkogårdar. Men jag klarade det ganska bra:)
Begav oss sedan hemåt och på den vägen är det nu!
Imorgon börjar dagen med möte för skolan, ska söka nytt :) Sen hoppas jag innerligt att det blir av med Linn. Var riktigt länge sen! Nu måste jag möblera om lite här. Får sjukt ont i benen av att sitta still för länge på precis samma sätt.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0