Torsdag!

Detta med att blogga har jag tydligen börjat bli dålig på igen. Men det är massa saker som händer så bloggen har fått vila lite :)
Jag har i vilket fall som helst kommit fram till att jag nog faktiskt är bättre utan dig, så nu kör vi på såhär o hoppas på det bästa :)

Tisdagen gick iaf bra med barnen, dom var snälla o lyssnade, till viss del, på vad jag sa. Eller så gjorde dom det kanske inte riktigt alls. Men tycker timmarna gick ganska fort ändå så det var ingen fara. Dom plockade massa löv på vägen hem som dom sen fick måla, gjorde mat till dom efter det, den han vi inte göra så mycket innan Annelie kom hem o jag gick till bussen, som jag missade. Min käre far och bror var då snälla o kom o hämtade mig :) Vi åkte o handlade lite sen hem så jag fick äta. Tror inte jag gjorde nåt vettigt efter det :P
Onsdagen blev som så att jag åkte o mötte Pills i stan, tror inte vi tittade runt så mycket utan blev nog att vi åkte till hennes pappa ganske direkt så han kunde klacka om mina skor. TACK för det :) Sen åt vi på något Thai ställe tvärs över gatan för att bege oss mot Kista efter det! Hittade massa fint, ska dit o handla när lönen kommer :D
Hem efter det o då vart det inte heller nå vettigt o göra, men klockan var ganska mycket så det var ingen större fara :)
Idag vart det stan ännu en gång, blev lite smått o gott ur några butiker. Ajaj i plånboken! Men det har jag nu löst. Dock är skulderna inge kul "/
Sitter iaf nu o försöker plugga. går inge vidare då skriva på engelska inte är min starkaste sida. Men snart ska jag nog komma igång :)

För att nämna nåt helt annat då så fyller en helt underbar liten tös hela 5 år idag. GRATTIS på henne :)
Jag hoppas verkligen du får en bra dag, söt. Det är du värd.
Usch vad jag saknar denna lilla tjej!
Även Niklas fyller år, så grattis på honom med. Du ska veta att jag tänker på dig ibland och jag hoppas allt är bra!

Nääe, nu ska jag fortsätta med mitt..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0