Tjohoo ;D

Vart mycket piggare senare mot kvällen, eller aa.. Efter jag somnade till i ca 10 min. Men det hade sin effekt :)'
Åkte med mamma till Centrum en snabbis innan jobbet, hon körde mig till Mörby så jag han med min buss :)
Väl framme hos familjen ser jag hur det står 2 bilar för mycket på parkeringen, humöret sjönk ännu mer då jag fortfarande inte var så pigg efter dagen innan ;)
Ringer på o får veta att dom har "kalas" för Therese som fyllde år under veckan. Så det var lite folk där. Sur blev jag då Mikael under veckan bett mig komma tidigare enfast dom skulle ha över folk? Men det var bara bita ihop o köra på. Bells sov men 4 ungar var det full rulle på ändå. 4, 3, 2.5 o en på 8 månader. Gulligt. Men lilltjejen hade precis lärt sig att nypa tag överallt o det gjorde hon minsann. Ett under att jag inte har blåmärken i hela fejjan. Haha. Men hon fick iaf tag i min näsa o fick in ett finger, rev upp så det började forsa massa blod. Får bära iväg med henne till Therese för att jag ska kunna ta hand om min stackars näsa. Fick stå ett tag. Hatar att blöda näsblod, det är äckligt :(
Senare vaknade Bell o hon kom till mig direkt, satte sig breve mig, flyttade sig så nära hon kunde, kollar upp på mig o säger "Fifiii, godis?" med världens smile. Min lilla söta vet att på lördag får man äta godis ;)
Hon satt kvar hos mig tills dom andra åkte, då kom hon igång, direkt efter dom stängt dörren såg man den vanliga busiga Bellan. Gounge <3
Vi tittade  lite på film o mös innan vi gick upp o läste bok för att dom skulle sova. Ingen av dom somnade dock så jag la Bellan i hennes säng o la mig breve Madde i föräldrarnas säng efter att ha släck lampan, Bell låg o pratade lite för sig själv. Blev tyst efter ett tag o jag trodde hon somnat. Men nehej. Madde somnade iaf, och det gjorde även jag. Vaknar av Bellan "Fifii, Fifii.. Läskigt" Hon är ju mörkrädd min lilla tjej. Så satte mig på golvet breve hennes säng för att hon skulle förstå att det inte var farligt. Men då började hon prata massa istället så fick ta upp henne o gå ner igen för att inte väcka Madde. Vi tittade lite på film sen höll hon på o somna så jag gick upp o la henne. 20 min senare ligger hon där o ropar på mig igen, så jag hämtar henne o 10 min senare har hon somnat. Går upp med henne igen o sen sov hon tills jag gick, och förmodligen hela natten då hon inte somnade innan 22.30.
När jag hör föräldrarna komma hem 10 i blev jag glad, jag skulle hinna med min buss. Men nej, den såg jag åka så fort jag kom ut på gatan. Jag stannade o prata lite med föräldrarna innan jag kunde gå då dom vill ha med mig till Dubai i februari. Dom står för alla kostnader och jag får 4000kr för att följa med, så dom ibland ska kunna göra saker bara dom 2 medans jag har flickorna. Ska bli riktigt spännande och jag ser verkligen fram emot det. Dom ska kolla upp lite med datum o så, men som det är nu kommer det faktiskt verkligen bra av. Så kuuul!
Men jag missade som sagt bussen o fick gå till Mörby, vilket tar 30-40 min. Men jag hade trevligt telefonsällskap av Mille så det var helt okej :) Väl framme mötte jag upp Kenneth och Malin. Malin skulle vidare och jag o Kenneth skulle hem. Blev film mys med min bror och chips när vi kom hem. Sen ringde Calle, så pratade massa med honom :) Klockan blev mycket efter det och jag stupade i säng.

Idag måste jag plugga klart 2 uppgifter som ska in idag, har 2 prov i veckan med då kurserna jag läst är slut. Måste plugga lite till dom med.
Kanske borde göra det nu.

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0