Fredag!

Sååå :D Bara en liten grej kvar att fixa sen är denna veckas uppgifter klara :) Ska börja på nästa veckas med hade jag tänkt så kan jag göra massa annat onödigt nästa vecka :)
Men igår, var ju o jobbade.. Trodde jag bara skulle jobba till 8, brukar vara så när det är mitt i veckan. Men vid halv 9 ber Therese mig att natta barnen, sötisBells stod o ropade sängen så kände väl kanske att det var dags :P
Men iaf.. Jag satte mig i sängen med dom o började läsa, först läste vi Musse. Bell hade svårt att ligga still så hon kravlade omkring i sängen, sen vips så sov hon. Madde var dock lite svårare. Först läste vi klart musse, sen var det 3 kapitel ur en tjock Bamse bok. Vart helt galet torr i halsen. Men runt halv 10 somnade hon iaf och jag gick iväg till bussen o åkte hem. Känns helt underbart att åka dit o jobba nu för tiden. Förr var det självklart också kul men nu uppskattas det mer, nu har dom förstått att mamma o pappa faktiskt kommer tillbaka o att jag inte är så hemsk som jag ser ut :P Är Bells med o öppnar när jag kommer hinner jag knappt få av mig skorna innan hon tar tag i mig o säger kom. Hon är så söt :) Het otroligt egentligen. Förra året, i slutet av Augusti började jag hos dom. Då kunde hon inte ens krypa. Hon bara satt, ville hon någon annan stans så gnällde hon lite så fick man ta upp henne.. Nu springer hon. Allt har gått så fort. Hon pratar oavbrutet och förstår det mesta av det man säger. Min lilla tjej börjar bli så stor :')


Sötunge :)



Idag har jag iaf än så länge bara pluggat. Lite stolt är jag faktiskt :) Och snart bär det av in mot stan för att träna, var länge sen nu så kommer nog vara helt slut efter en timmes medelpass. :P Efter träningen är det iaf raka vägen hem, in i duschen o stoppa nåt i magen för sen är det shopping med finaste Maj :) Var o handlade med henne i helgen, men nu denna gång blir det Stinsen. Deras Gina är sååå mycket bättre än den lilla ihoptryckta dom har här nere i centrum, tycker inte alls om den. Men iaf, hoppas på att jag klarar av att knata omkring i alla butiker, har fortfarande fruktansvärt ont i mina hälar, tog ju hål på blåsorna igår o när jag skulle till jobet höll jag på att avlida när jag skulle sätta på mig skorna. Fy satan vad det gjorde ont. Dom klämmer ju åt lite precis där såret är. Usch. Håler tummarna för att det går bättre idag :)

När, nu måste jag iväg o börja göra mig iordning, träning snart ;D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0