Inte okej!

Detta är inte okej längre. Mina sovvanor. Vad har hänt? Jag är jättetrött så kvällarna, för att inte tala om mitt på dagarna då jag ofta lyckas somna med en skolbok breve. Hur lyckas jag? Varför kan jag inte somna? Jag ligger vaken hela nätterna och sover hela morgonen. Skönt tycker nog en del, det tyckte jag med till en början men nu är det inge kul längre. Jag vill inte ligga vaken hela nätterna och att gå upp tidigt på morgonen finns inte. För jag är helt död då. Orkar knappt öppna ögonen så vänder alltid bara på mig och sommar om.
Under tiden jag var deprimerad var det såhär. Men nu är ju allt bra så jag förstår inte hur jag hamnat här. Väldigt frustrerand är det iaf. Kl är efter 1 och jag la mig i sängen strax efter 10, startade en film, blev jättetrött men så fort filmen tog slut försvann även känslan av att jag skulle kunna somna... Jag blir galen.
Under kvällen, sen jag kom hem har jag iaf gjort ännu en uppgift. Sen latade jag mig framför tvn med glass. Så imorgon blir det träning med min bror när han slutat skolan. Måste dock ta det lugnt med mitt knä som jag lyckades göra illa under måndagens träning och sen förvärrade på tisdagen. Man kan faktiskt inte alltid var smart;)
Nej, nu ska jag göra ännu ett försök till att sova.
Godnatt på er :)

Måste bara påpeka en sak. Inga namn nämnda. Men jag fattar inte hur du tänker. Förstod du ens varför jag gjorde som jag gjorde? Varför reagerade du inte? Enfast du inte förstod så känns det ändå som du borde höra av dig. Nu låter jag som the bad guy, som tycker alla andra ska göra allt, men egentligen finns det ingen sådan i detta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0