Jag vet inte!

Nej usch. humöret sjönk till botten för ingenting, på en sekund. Varför?
Tror det är all skit jag tryckt undan som bubblar upp.. Tror det kan vara lite för mkt nu.. Grubblar o tänker för mycket. Tänker tillbaka på saker jag inte kan förändra, saker jag inte kan göra någonting åt.
Finns så mycket jag skulle vilja ändra på. Att jag träffade dig, det vill jag ha ogjort, att jag la en så stor del av mitt liv på dig.. Till vilken nytta. Allt hade vart mycket bättre utan dig. Folk säger att jag iaf fick erfarenhet av det, och ja, det fick jag.. Men den erfarenheten skulle jag klara mig utan.
Att jag sen lät dig ta platsen, tomrummet efter honom, det är också någonting jag ångrar. För du var inte värd det. Inte alls. Du visade dig inte vara så bra du heller, tyvärr upptäckte jag det lite sent. Efter att jag spenderat alldeles för mycket tid med dig, för mycket energi för att stanna kvar. Flera gånger hände saker som gjorde att jag borde lämnat dig.. Men jag stannade.. Varför? Varför var jag så korkad o stannade kvar?
Antar att ensamheten skrämde. Men nu har jag bevisat för mig själv att jag faktiskt kan vara själv. Det enda possitiva som kom ut ur det hela är att jag växte i mig själv. Ingen kommer kunna sätta sig på mig igen, aldrig. Jag är fruktansvärt glad att jag tog mg ur det.. Vågar inte ens tänka på vad som hade hänt annars. Hade jag ens vart kvar här? Det är riktigt läskigt hur långt det hade kunnat gå. Jag är glad att det blev såhär..

Nej, idag mår jag inge bra. Vaknade dock o allt kändes okej, men hux flux ändrades det.. Jag vet att jag sagt att det inte ska vara mera depp i bloggen. Men alla har dåliga dagar. O idag har jag en sådan. Att jag senare ska iväg o jobba känns inte alls kul, har massa plugg kvar med. Usch o fy..

Nääääe.. Nu pyser jag.. Tänker inte sitta här o häva ur mig allt.. Slutar inge bra då. har redan sagt alldeles för mycket.

Tjaa!




 Du lyckas alltid få mig på bättre humör, fina fina vän :)


Kommentarer
Postat av: Jag gissar på att det är mig du menar

Jag är väldigt ledsen över vad som hände, hade jag inte varit så dum o korkad hade allt varit perfekt nu antar jag. Jag ångrar allt som hände o skulle vilja fått tillbaka allt bra vi hade. Saknaden är allt för stor.Förlåt!!

2010-09-29 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0