Måndag!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg igår, men medans jag höll på så försvan mitt internet. Får göra ett nytt försök nu:)
Frdagen slutade iaf med att det blev utgång, Manne hade ju hörs av sig tidigare o hört om jag ville med ut så jag o Maj började lite smått tagga till för det.  Får sen veta att han planerar att vara ute hela kvällen så den gnistan vi kände försvann. Senare bestämde vi oss dock för att ge Tegel ännu ett försök. Sagt o gjort, jag Maj o Sofie åkte till Tegel. Denna gången mötte vi upp lite människor som vi senare bestämde oss för att åka på efterfest med. Hamnade då i Vallentuna, trevliga människor det där :)
Vart där en stund sen tog vi taxi hem, väl hemma stupade jag i säng. Mysigt värre. Min säng är faktiskt väldigt skön :D
Lördagen var dock inte lika bra, vaknade o mådde inte helt okej. Men man mår väl som man förtjänar :P Haha. Vart iaf en lugn dag. Ganska skönt faktiskt. Söndagen bestod av lite plugg sen jobb på det, mina go tjejer :)



Idag har jag inte gjort någon vidare nytta förutom att jag hamnade på gymmet med bästa vän o bror :) Höll på o falla ihop då mina ben inte orkade lika mycket som jag tyckte dom borde göra.. Men det gick fint, vart ben o mage idag :) Har fått så fruktansvärt ont i axlarna o övre delen av ryggen så vill inte köra mer armar o så förns det är borta..
Jag o Maj kom iaf överrengs idag om att vi ska gå o få massage, vilket låter heeeelt underbart :D Så det ser jag fram emot. Ska bara hitta nåt bra ställe. :)

Nu ska jag sova snart tror jag, men först ett avsnitt av DH, som vanligt;) Tror det blir upp o träna lite imorgon innan jobbet med:)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0