Måndag!

Förkylningen börjar bli bättre, men hostan har tagit över. Skiit jobbigt. Det gör ont i halsen då :(

Iaf. Var o jobbade med min gotjej idag. Hon är hemma o är sjuk, så vi kunde lika gärna vara sjuka tillsammans:P
Men. Annars var inte det här riktigt min dag! Det började med att jag smäller i fingret i grinden när jag ska springa till bussen, o självklart började det böda, sved som attans gjorde det med.. När jag sen kliver av bussen i Mörby, då spöregnar det. O självklart har jag valt att ha mina tygskor, så JA. Jag blev massa blöt :( sprang iaf till andra bussen, som jag höll på att missa då det tog dubbelt så lång tid som det skulle med den första bussen. Väl framme regnar det fortfarande lika mycket. Så var lagom blöt när jag klev in på jobbet.. Fick veta att det inte fanns någon glass o att jag gärna fick ta med mig Bells o handla det. O det gjorde vi. I regnet. Blev ännu blötare o hon bara skrattade o slängde av sig stövlarna. (jag bar henne) Väl hemma igen ringer hennes mamma o undrar om jag kan jobba längre. Sjävklart kan jag det. Men då var jag ju tvungen att gå till affären igen för att köpa lunch. När vi gick dit regnade det inte så mkt. Men när vi skulle hem.. FY FAN! Slängde upp henne på höften o sprang hem.. Vart bara jätteblöt ändå. Lagom kul. Hon skrattade iaf o påminde mig om att det regnade. Flera gånger:P Sötunge :)
Efter jobbet mötte jag upp fina Natalie o tog med henne till Arninge för att kolla på skor. Hittade ett par skit fina men självklart fanns dom inte i min storlek så ska in till stan imorgon :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag är trött.. Så nu tänker jag, som vanligt kolla film o sen sova:)

Puss o Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0