Söndag!

Satt o kollade bilder tidigare, kom till mappen med bilderna från Öland. Det är sjukt vad jag vill tillbaka.. Fast ändå skulle det inte vara samma sak nu. Men allt var verkigen bra när vi var där, allt.. Inge skit hemifrån som låg o gnagde, allt var bara bra. Så fruktansvärt skönt. Trist bara att det inte blev längre. Glädjen var på topp o ingenting kunde förändra det. Tills Maj var tvungen att åka hem. Först då kom smällen efter helgens bravader. Eller aa. Vi låg iofs halvt döda under dagarna med på kvällen var det full fart igen. Det var så kuuul! Vi hade vart riktigt skeptiska för att gå ut på Öland.. Låter ju inte riktigt som att det skulle kunna bli drag där, o speciellt inte i lilla Löttorp. Men det var bättre än hemma. Allt var bara så bra o jag vill uppleva det igen. Bara få vara. inte behöva tänka på någonting annat än bara att ha kul.. Ångeeeest!

Men iaf. Helt pest o pina är det ju inte att vara hemma heller.. Sitter fortfarande med förkylningen.. Den vill inte riktigt ge med sig, vilket är fruktansvärt irriterande.. Den står fast på samma ställe nu, blir varken bättre eller sämre. Var iaf o jobbade igår.. Trodde det skulle bli en lugn kväll men dom vägrade sova, båda två fast man märkte att dom verkligen behöde det. Bells somnade vid 10, hon ska egentligen sova vid 7. Madde var vaken när jag åkte strax efter 10, men man märkte att hon inte hade långt kvar tills även hon skulle somna.
Körde iaf både dit o hem, gick fruktansvärt bra:) Ska lägga manken till o ta det där jävla körkortet nu :)

Snart bär det av hem till min farbror som ska firas :)

Nu ska jag smita iväg o göra mig i ordning.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0