Tisdag!

Jag är fruktansvärt jävla trött för tillfället. Var upp ovanligt tidigt imorse. 7.30 ringde klockan. Jag ville bara döööö. Var så trött, redan då.. Men jag släpade mig upp.. Var ju faktiskt så att klockan ringde av en anledning, dock inget som kommer ut här ;) Möhö :D
Det vart iaf en sugig morgon då jag, smart som jag är tar mina tygskor, o till mitt försvar så måste jag bara säga att det faktiskt inte regnade när jag gick hemifrån, men sen så jävlar.. FY FAN!! Jag skojar inte när jag säger att jag hade en sjö i mina skor.. O fasen vad jag gnällde, stackars Natta som fick lyssna på mig.. :P

Iaf då.. jag har ju som sagt vart sjuk, synd om mig :( Men nu är jag bättre :D Wihooo :D
Vart bättre redan förra veckan, men smart som jag är gick jag ut i lördags, till tegel? Never more.. Aldrig.. Hamnade iaf ute sen tillsammans med Majsen o Manne.. I fleeera timmar.. Att vara tunnklädd ute, nu, i flera timmar.. Det är inte smart folket. Måste bara påpeka det så ingen gör som jag ;) Vart iaf väldigt förkyld igen, var så seg i söndags så jag vet inte vad.. Men ändå åkte jag iväg o jobbade.. Smart Sofie? Eeeh, nej! Men jag fick pengar :) somnade gott den natten. Fy fan vad slut jag var.

Jag vet inte ens när jag uppdaterade sist så jag vet inte vad jag ska skriva, pallar inte titta när sist var.. Det är jag för trött för..

Nu borde jag nog sova innan jag fortsätter här med något osammanhängande och helt ologiskt :)

Natti natti folket :)


I do really fucking miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0