Torsdag

Gårdagen var kanske inte så jättre bra, hela dagen. O inlägget var kanske inte heller min ljusaste sida.. Men som sagt.. Det är faktiskt så jag känner. Mitt liv har slösats bort på idioter, 2 gånger om. You goo Sofie! Eller inte alls.. Ändring är det på de nu iaf. Never more :D
Iaf, Maj kom förbi en stund innan jag skulle till jobbet, hon följde mig även till bussen o bjöd över mig på middag efter jobbet. Självklart åkte jag dit. Men först vart det såklart att åka o jobba med barnen.. Hade ett par av mina nya skor. Och FY FAN vad ont det gjorde. Dom är så hårda i hälen att jag fick skavsår innan jag ens han komma till bussen. Var rera rama helvetet att gå o hämta barnen på dagis o sen dra dom i vagnen hem. Fy fan säger jag bara. Vä hemma hos barnen sen fick dom hjälpa mig ta fram plåster då mina hälar pryddes av 2 vackra blåsor :S Jag fick ett glassplåster som Alva valde och ett bilplåster som Axel tyckte passade fint. Känndes lite bättre när det inte var något som skavde emot.

 
Fina är dom :)


Barnen som vanligtvis brukar vara ganska lugna efter en dag på dagis var det inte alls igår.. Full rulla hela tiden. Dom är så fina :)
Martin kom hem o jag började bege mig mot bussen. Väl utanför kom jobbargubbarna, do jobbar på huset mitt emot, när jag kom o skulle hämta vagnen, innan jag hämtade barnen var dom där. Båda slutade med det dom höll på med o bara stod o glodde, skyndade mig o tog vagnen o gick till dagis. Hatar när människor står o glor.. När jag kom tillbaka med barnen var dom fortfarande kvar. Samma sak hände då, men nu var det som ett hånflin på dom båda. Tog med mig barnen in direkt, dom brukar få springa omkring lite innan annars, men idag ville jag bara in o bort från jobbargubbarna. När vi sen sitter i köket för att barnen äter mat ser jag hur dom åker iväg, var väldigt skönt för då skulle jag slippa dom när jag sen skulle till bussen.. Trodde jag.. Så fort jag lämnar tomten kommer domsvängandes runt hörnet.. Trodde då dom skulle joba igen, men ökar på takten. Dom kommer efter, den ena skulle tydligen bara lämna av sin kollega för han skulle hämta en annan bil.. Han åker förbi med de äckliga leendet igen. Längre fram stannar han. Jag fick panik. Han kollega kommer efter o stannar till för att kolla vad det är.. Dom kollar bildäcken o säger nåt på deras språk, sen dom där äckliga blickarna igen. Dom åker o jag vågar gå vidare mot bussen. Ser hur dom svänger åt motsatt håll. Vilken lättnad det var. Finns så skumma människor o det behövs inte mycket för att klumpen i magen ska komma. Denna gång gick det iaf däremot bra.
Hem till Maj sen och äta falukorv o makaroner :) Sen kollade vi idol o lite mera tv. Såg även mitt första program av kungar av Tylösand. FY FAN vad dom gör bort sig.. Tyvärr är det ett sånt program jag lätt fastnar för. Men dom är ju så korkade, vem tror dom komer vilja anställa dom senare? Puckon!

Iaf då, begav mig hemåt sen när det var slut o stupade i säng. Idag har det blivit lite plugg, nästan klar med morgondagens uppgift :)
Sen klockan 5 ska jag iväg till mina tjejer o spendera kvällen med dom :) Myyys!

Nu ska jag nog äta lite.

Tjingeling!


Att någon så liten kan betyda så mycket.
Min lilla solstråle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0