Torsdag!

Okej, detta kan vi nog vara överrens om.. Jag är en av dom sämsta på att uppdatera.
Men blir ni otåliga är det bara att slå en plingeling o se om jag lever ;)

Vad har hänt sen sist då..
Ingenting speciellt egentligen, livet har lekt på som vanligt. Lite pluggande o jobb. Vänner och träning har även hunnits med :)
Första provet har jag också avklarat, vilket menas att hela kursen är klar. Och jag klarade mig. Imorgon ska jag göra ännu ett prov. Är faktiskt lite orolig över det då jag knappt fattar någonting. Men det får gå som det går, kan inte göra mer än mitt bästa. O inte har jag orkat plugga vidare mycket heller då jag har åkt på en hemsk förkylning. Var tvungen att ringa o avboka jobbet igår. Jag orkade knappt ta mig upp ur sängen. Så nu har vi alla 3 barn vart hemma med samma sjukdom, Viktor är nog dock på väg ur den o Kenneth har precis dragits in. Bara hoppas min inte håller i sig lika länge som den gjorde på Viktor.. Jag ska jobba på lördag o har ingen lust att avboka det med. Jag behöver pengarna. Är lite fattigt på kontot just nu o lönen o studiebidraget kommer inte förns i slutet av månaden. Jag vill inte vänta så länge. Sen måste jag komma igång med träningen igen, känns inte alls bra att inte träna, visst är jag sjuk o jag skulle aldrig orka. Men jag vill ju för fasen :D
Skulle även träffat Micke idag men det gick ju som det gick med den saken.. Får bli när allt är bra sen istället.. Men det känns som det är på tiden då det var evigheter sen sist och jag faktiskt saknar honom väldigt mycket.. Nog om den saken, tänker inte fördjupa mig i det här då jag inte vet vilka som läser ;) Höhö :)

Tror inte det finns mer o säga.. Har iaf bestämt mig för att jag nog inte orkar köra hela historien om Tunisien, känner att det gått lite för lång tid nu. Så den skippar vi.

Nu ska jag släpa mig upp o göra lite te :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0