1 April


Äntligen är datorn köpt. Underbart. Slippa den gamla skiten jag stått ut med. Dock var den gratis så klaga ska jag egentligen inte göra ;)

Har vart med mamma och handlat hela dagen, dock åkte jag enbart med för min dator. Åh, jag är så glad. Aldrig mer den andra. Tror inte den har då långt kvar, förfaller nog snart. :P

Jag hoppas det blir en träff med min finaste ikväll, är lite osäkert så vi får se. Men jag håller tummarna. Vi har inte träffats o bara vart sen jag kom hem o det är ändå ett tag sen. Självklart har vi pratat så helt lost när det kommer till händelserna i hennes liv är jag inte ;)
Blir det att hon kommer verkar det som att det blir filmmys med glass. Sista helgen för sånt skit. Efter påsk är det slut med all skit, tills sommaren. Att börja träppa ner kan nog vara en bra idé då ;)

Nu ska jag fortsätta fixa saker till datorn..

Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0