11 April


I fredags kära läsare, då råkade det hela bli lite knas. Jag hamnade inne i stan med min vackraste ändå. O det behövdes. Vi gick o fikade, två gånger. Mums :D Satt o pratade om allt o ingenting, planerade även för Öland. Veckorna där nere kommer bli bäst :D Ser ut nu som så att vi nog blir där i två veckor, så vi hoppas på vädret ;)

Blev att åka o jobba efter det sen hem o mysa i soffan. Det som började som en helvetesdag slutade helt okej :)

I lördags mötte jag upp Linn för att åka till Slottet o träffa Alex som stog vakt där. Var lite kul :) Värdet var underbart med så vi satt där i solen o bara njöt :) Mys mys. Åkte hem till Linn efter det och hade hand om hennes syskon, sola han vi med också. Enligt Linn fick jag lite färg men jag vette fasen om jag själv ser det. Ska dit på tisdag igen o efter det kanske de syns? :)
Senare mot kvällen begav vi oss in mot stan för att ta en cider, kommer fram o får VIPkort. WIHO :D
Väl inne blev det slagsmål. Jag tycker sånt är kul, så länge jag själv inte blir indragen. ;)
På hemvägen träffade vi två trevliga filurer, satt o sjöng på bussen hem, även när vi gått av o gick där på vägen :) Härliga människor, dock liiite små. Haha

Söndagen blev som så att vi först bara gick omkring här hemma o var söta, så som bara vi kan ;) Sen åkte vi in till stan för att möta upp Alex. Vi hamnade på donken, Linn skulle ha sitt förbannade kaffe :P Alex två vänner kom även förbi. Trevliga prickar det där :) Begav oss till Odenplan, Linn o jag smet in på ett fik o grabbarna gick för att äta. Linn övergav mig efter det :( Mötte upp killarna o gick o spelade biljard, o vad Alex än säger så vann jag. De sista räknas inte, för då mådde jag inte bra! Så de så :D
Kenneth kom o hämtade upp mig i tekniska, mådde som sagt inge bra, hade inte ätit nåt under dagen, förutom frukost och en kaka = Magen inte glad. Ont ont ont!
Men färden ledde oss inte hem som planerat utan vi åkte till donken så jag fick äta lite. Första gången på evigheter jag äter en hel meny då jag inte får äta på donken. Vi avslutade med en paj o åkte sen till Coop o köpte godis. Jag var tvungen att få äta några av mina nya favoriter. Pinnar kallas dom :D
Dock åt jag inte upp allt igår, så Linn, jag säger det redan nu. Jag kommer äta upp dom ikväll, men du ska få mitt skamsms ändå ;) Jag kan ju faktiskt inte slänga dom?!

Idag ska jag snart bege mig in till stan, igen. Ska på en liten intervju på Cubus :) Håller tummarna för mig själv o det hoppas jag ni gör med. Meningen är att jag o Linn ska söka mera jobb efter det, men jag hittar inte mina CVn, så vi får se om jag bara är med som sällskap idag.
Måste plugga massa matte sen idag, men även där får vi se. Kanske träffar Alex igen..

Nu måste jag kila.. O jag tycker fan att detta inlägg hade behövt lite bilder. Ska bli bättre på att ta sånna, Linn får hjälpa mig med det :)

Köpte förresten en ny halsduk igår. Den kan ni få se, i nästa inlägg. Den är fiiiiin ;D

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0