12 April


Idag skulle jag åkt och klippt mig, hade ställt klockan på 8 så jag skulle hinna damsuga o städa undan lite mer innan, men nehej. Jag vaknar inte. Jobbargubbarna höll på o såga o greja, i rummet över mitt. Men inte vaknar jag av det. Så... klipptiden fick avbokas. Kollade om dom hade en annan under veckan, men inte det. Kommer därför få gå o kilppa mig hos någon dyr eller vänta 6 veckor o de kan jag verkligen inte göra.
Ingen bra morgon idag. Blir inge Alex för den delen heller. Får ta det någon annan dag.

Jobb senare, får se om de blir gym o sola med. Kanske blir en prommis hem från jobbet istället. Vet inte om jag kommer få åka iväg själv, inte så kul så då kan jag nästan göra det hemifrån. Funkar ju det med :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Zteffy

Hej sötnos! Hur har dagen varit ?;*

2011-04-12 @ 10:42:53
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0