13 April


Heeeej alla glada :)

Skulle åkt in o träffat älskade Linn idag, men planen blev ändrad då, som hon så fint uttrycker det, har pungkulor i halsen ;)
Får se om det blir nåt imorgon, annars har vi helgen, o då skiter jag i om hon är sjuk :)
Men iaf då, ingenting har hänt idag, eller aaa.. har tömt gamla datorn, och hjälpt till o ta bort de gamla rören som suttit i mitt tak. Nu kan vi snart göra iordning mitt rum så det blir fint :)
Lyckades även slå söndet ännu en nattlampa. Kul. Denna var ju fin :( Tur att jag hade en till, likadan. Ska försöka hålla denna hel. Mamma lovade att vi ska åka till IKEA någon dag snart och köpa en helt ny. Kanske ska köpa en i plast? ;)
Men jaa, vi får se. Ska till jobbet senare, blir en timme längre än vanligt idag, men det är mera pengar för mig :) Ska nog gå fint.

Nu äre bb som gäller :)


Tjing!


Slog mig nyss att det är en månad kvar. Det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0