14 April


Vaknar av att min fina ringer o skriker i luren. Fattade först inte vad det var frågan om, halvsov nog fortfarande. Men sen klarnade allt och jag fick veta de bra nyheterna. Nu kommer Öland bli av :D
Får även veta att klockan inte ens är åtta. :O så efter vårt samtal somnade jag om. Tills pappa tyckte det var dags för mig att gå upp, så från halv nio till ca 10 var han in flera gånger o försökte få upp mig. Men jag var trött.. När jag väl kom upp hade jag tänkt hoppa in i duschen, får då veta att jag kommer få duscha kallt, pannan har, ännu en gång lagt av. Tror de e löst nu iaf. Hoppas på det, innerligt.
Väl uppe så fixade jag matten. Alla uppgifter är nu inne. Bara Svenska, Engelska och Praktiskt Marknadsföring kvar. Usch, är inte ens i närheten av klar. Ska fixa så mycket som möjligt idag iaf. Ska även hinna med jobbet. Hämta mina fina små idag. Hoppas vädret håller i sig så vi kan gå hem. Vet att iallafall Madde kommer uppskatta det :) Saknar mina fina små tjejer.

Näe, nu ska jag fortsätta med pluggeriet. Ska ringa doktorn först. Det är ett måste.



Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0