15 April


Vaknade av att min fina ringde. Vanligtvis brukar jag vara väldigt lättväckt. Men inte imorse. Först hade hon smsat mig, 3 gånger, utan att jag vaknade. O på henne har jag ganska hög smssignal, men iaf, hon fick ringa hem o som tur är var pappa hemma o kunde väcka mig. Eftersom han är så snäll så förvarnade han henne om att jag skulle ha basröst :O Man låter inte vidare sexigt på morgonen ;) Fast jag vet en som tycker det är JÄTTEkul att ringa o väcka mig när jag sover, bara för att få höra hur jag låter nyvaken ;)
Iallafall bad hon mig ropa "Heeeeeeej!" o sen skrattar hon :O Ibland är hon lite elak min fina!
Hon ville iaf bara väcka mig, för att hon var ledig och ville bjuda på lunch o tala om att det är jättefint väder ute, att vi ska vistas ute i solen idag. Men vet ni vad. Klockan 8 spelar det ingen roll vad det är för väder, då vill jag sova.. Men upp gick jag o nu har jag precis ätit upp min frukost. Ska snart gå ner o hoppa in i duschen o fixa mig, ska vara hos doktorn idag 11.15 för att få nytt recept. Känns att det är på tiden. Tror bara jag har en karta kvar. Om det inte ligger nån i någon annan väska än den jag har nu. Har för vana att lägga ner en i varje väska. En dag utan medicin, när den behövs, kan bli lite jobbig ;)

Näe, nu ska jag inte tråka ut er mer..

Eller jo, jag har en sak att säga.
Fortsätter du såhär är det du som kommer förlora, du vinner en men förlorar två, som skulle stå vid din sida genom allt. Är det värt det?



Älskade underbara fina du :)


Nu ska jag duscha!
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0