17 April


Sitter hemma hos Linn. Har vart här hela helgen förutom fredagsnatt då jag åkte hem och sov. Försov mig gjorde jag med. Morsan ringer o väcker mig, jag flyger upp, slänger ner lite kläder o så i väskan o beger mig mot bussen. Blev en heldag i solen, o enligt Linn har jag fått färg :) Idag lutar det åt en dag i solen igen, får se om vi beger oss in till stan eller hur vi gör.
Vart lite mys igårkväll med kladdkaka och film, sen massa prat innan vi somnade. Vi är med varandra nästan hela tiden, o är vi inte med varandra så pratar vi iaf väldigt mycket, men trots det så finns det alltid saker att sägas :)

Men iaf, en fruktansvärt fin människa, som kom att stå mig väldigt nära.. Det känns som du är påväg bort. Igår sjönk jag, de är jag medveten om. Det som hände var inte okej. Men jag känner lite att jag inte gillar hur allt har blivit. På ett sätt är jag jätteglad för din skull, enfast du kanske inte tror det. Men jag kan inte längre vara det helhjärtat, då du faktiskt försvinner bort.
Känns som att vänner är nåt man bör hålla hårt i, men jag vet inte, det är kanske bara jag!

Nu ska jag äta lite frukost med min fina.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0