18 April

Första dagen på Cubus avklarad. Var ett helvete att gå upp imorse. 05.45 ringde klockan. Fy fan, att gå upp då är fan inte mänskligt. Men dagen gick bra, trevliga människor hamnade jag med också :) Dock hade man ju velat smälla till en och annan liten skit som först slänger alla klädet på golvet inne i provrummet så dom blir alldeles smutsiga, sen har dom små jävlarna mage att lämna allt där inne och bara gå. Man undrar ju lite hur dom tänker. Tror dom inte att vi som jobbar har annat att göra, att det finns viktigare saker vi skulle kunna göra istället för att plocka upp efter dom? Skulle var och en ta med sig kläderna ut, hänga plaggen på stången, som faktiskt är till för det, så vi som jobbar lättare skulle kunna hänga ut de igen så skulle bemötandet blir mycket bättre, vi skulle ha tid att kolla så det finns plagg i alla stolekar, vi skulle kunna tömma lagret, ha mera personal i kassan, flera på golvet. Det skulle bli så mycket bättre. Men nej, ni ser helldre oss stå o slita som djur medans ni stökar ner ännumera. Idag hade jag stor lust att dra ut några ur provrummet. En person får man vara där inne, tre t givk in, alla slängde provade kläder på golkvet och klev på dom. Gissa vem som fick städa upp allt? Jo, det fick ajg göra. Höll på att koka över. Tur bara att Susanne fick mig på bättre humör annars små flickor hade jag gått efter er :)
Men dagen var, dock det bra.

Skulle mött upp Linn efter det, men så blidde det inte. Min stackars fina mådde inge bra så henne får jag se på onsdag istället, hoppas jag :)
Ska sitta kvar här i solen tills det blir kallt. Ska försöka få lite städat sen igen. Fixade ju allt för bara några dagar sen men mamma och pappa har vart ner i borrat o fixat i mitt tak och flyttat omkring så nu är det dags igen.

Nu ska jag njuta mera av solen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0