2 April


Blev filmmys med min finaste igår. Mötte upp henne på Coop för o handla lite gott, fick min bror aatt följa med så vi slapp ta bussen ;)
Började med att se The Cove, som jag tycker att ALLA bör se. Så hemsk, att det finns människor som har hjärta att göra så, jag kan inte förstå det. Helt utan anledning. Till vilken nytta. Hemskt. Filmen gjorde mig arg o jag har stor lust att åka dit, vet att jag egentligen inte skulle kunna göra så mycket. Men fy fan vad jag vill stoppa dessa pinnar i de som gjorde de på delfinerna.
Såg Paul efter det, lite kul film. Dock inte min smak men helt okej :) Efter det somnade min vän ;)

Nu har vi ätit, duschat o klätt på oss, snart bär det av ner till Centrum för att kolla runt lite o även ta en sväng förbi systemet :)

I kväll ska vi ut!  :D


Tjing!


Syskonkärlek på hög nivå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0