3 April


Igår var det meningen att vi skulle ut o fira, gick väl till en början men sen spårade allt. Småsaker förstorades o allt blev bara skit.
Det var inte så det skulle bli. Hade hoppats på en bättre utekväll denna gång, efter förra helgens händelser hoppades jag på denna. Men shit happends o denna blev helt enkelt inte mycket bättre.

Träffade även en underbar tjej igår, nu har jag ju träffat henne en gång tidigare med, men då bara för en snabbis. Nu fick man med kläm på vad hon är för person And I Like Her. :)

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda, om det kommer bli som planerat? Har ingen aning. Sitter just nu o har precis kollat ikapp alla BB-avsnitt o har sjukt ont i magen, fel vecka, dock är jag lite frustrerad då det inte alls skulle bli just nu. Men, även där. Shit happends. Tror jag ska ta o fixa nåt gott snart också, antingen om man smiter ner till ica eller om jag ställer mig i köket o fixar nåt. Återstår att se.

Nu ska jag fortsätta med absolut ingenting.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0